7 Aralık 2014 Pazar

Ben olabilmek için

Daha olmamış, uğruna deliler gibi çalışılmamış, alından damla damla terler akıtılmamış başarılar vardır. Hayaldir onlar. Hayalini kurarak başlar, planlayarak hedefleştirir, ter dökerek başarırsınız. Ben yaptım diyemezsiniz her şey olup bittiğinde çünkü yanınızda arkadaşlarınız vardır işler ters gittiğinde bırakma, devam et diyen, anneniz vardır her sabah kahvaltı hazırlayıp yüzünüze gülümseyen, onun duaları vardır, babanız vardır önünüze çıkan taşları omuzlayıp yolunuzu açan. Belki bir eşiniz vardır; size sonuna dek inanan, kimse inanmadığında dahi inanan destek olan. Ben yaptım diyemezsiniz, dilinize öyle gelse de cümleler. Bir biz kelimesi çıkıcerir ağzınızdan. Biz yaptık, başardık diye dökülür gider.

Biz olmayı beceremeyenlerle yola çıkarsanız, sizi avuçlarının içinde yukarıya kaldıran insanlar yerine, ayak bileğinizden tutup aşağı çekenleri hayatınıza ortak etmişseniz;     başarsanızda mutluluğu yakalayamazsınız ya hani..

Böyleyim şimdi. Yolun çok başındayım. Hayallerimi planlayarak hedef edinme aşamasındayım. Bileklerimden aşağıya çekildiğimi hissediyorum. Arınıyorum, temizleniyorum, inat olsun diye değil.

Ben olabilmek için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder